22.02.2016

Ciorba de pui a la grec

Ciorba de pui a la grec este o ciorba delicioasa cu zeama fina si acrisoara. Recomand cu drag sa incercati si voi reteta.💜



Daca probati reteta mea de Ciorba de pui a la grec, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     
    Ingrediente:
  • un pui de aproximativ 1 kg ( am avut de tara) 
  • 2 cepe 
  • un morcov 
  • ardei rosu si verde(cate o jumatate din fiecare) 
  • o bucata telina 
  • 200 g smantana 
  • 2 galbenusuri 
  • 1/2 cescuta cu orez 
  • zeama de lamaie 
  • sare 
  • piper 
  • patrunjel verde tocat (marar) 





Mod de preparare:

Puiul spalat si portionat l-am pus la fiert intr-o oala cu aproximativ 4 litri de apa si un praf de sare.
Am indepartat spuma care s-a format ori de cate ori a fost nevoie.
Cand a fiert carnea pe jumatate am adaugat telina data pe razatoare si restul legumelor taiate cubulete. Am lasat sa fiarba totul la foc potrivit.
Cand legumele si carnea au fost fierte am luat un polonic din supa si l-am lasat la racorit.
Am scos carnea din oala si am adaugat orezul spalat.
Am indepartat oasele si pielea puiului, am rupt carnita in fasii, apoi am pus-o din nou in oala.
Galbenusurile le-am batut putin cu telul, apoi le-am amestecat cu smantana si supa racita.
Le-am turnat in fir subtire in oala cu ciorba(ciorba nu trebuie sa clocoteasca) amestecand continuu.
Am condimentat cu sare si piper, am adaugat zeama de lamaie si am lasat pe foc mic pana ciorba a ajuns la punctul de fierbere.
Dupa ce am oprit focul de sub oala am adaugat patrunjel tocat. Delicioasa!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😗. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu SUPE/CIORBE.


















Aici gasiti reteta pentru SUPA DE PASARE CU GALUSTE DIN GRIS.

14 comentarii:

  1. Se poate acrii si cu bors?

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunată rețetă, minunata ciorba ♥️

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu am bors pot acri cu lamaie?

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim28/4/22

    O bunatate !!!😋Multumesc ptr reteta !!!🙏🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri!

      Ștergere
  5. Gabriela28/4/22

    Un deliciu! Mulțumim!😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim2/1/23

    Multumesc pentru reteta! Sa aveti un an foarte bun 2023 sa va aduca tot ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si eu. Un Nou An fericit sa aveti si voi!

      Ștergere
  7. Anonim12/1/23

    Îmi plac foarte mult retetele sa fiți sănătoasă d na Gicuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti plac. SVa doresc sanatate multa si voua!

      Ștergere