12.03.2018

Ciuperci pane (reteta de post)

Nu mai pregatisem de ceva timp aceste ciuperci pane, asa ca azi le-a venit randul. M-am grabit sa impartasesc reteta si cu voi, fiindca suntem in perioada postului si poate unora va prine bine aceasta reteta. Mie imi plac tare mult ciupercile gatite in acest fel, sper sa va placa si voua💚.

Daca probati reteta mea de Ciuperci pane  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.
  
    Ingrediente:
  • 500 g ciuperci proaspete
  • o portie maioneza din lapte de soia (aici gasiti reteta)
  • 3-4 catei de usturoi
  • 2 linguri mustar
  • 3 linguri faina
  • 4-5 linguri pesmet
  • sare
  • ulei pentru prajit


Mod de preparare:
La aceasta reteta vom folosi ciuperci mai mari, pe care le decojim si le taiem in felii de aproximativ un centimetru grosime. Presaram putina sare peste ele si le lasam deoparte 15-20 de minute.
Maioneza din lapte de soia o facem ca aici, doar ca mai adaugam la sfarsit usturoiul zdrobit si doua linguri de mustar clasic. Eu am facut mai multa maioneza si am folosit-o ca si sos la aceste delicioase ciuperci pane.
Trecem fiecare felie de ciuperca prin faina, apoi prin maioneza si la final prin pesmet. Cand le trecem prin maioneza si pesmet ne folosim de o furculita. Punem rapid paneurile de ciuperci intr-o cratita cu ulei incins. Le prajim la foc mediu spre mare pe ambele parti pana capata o culoare aurie. Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape de hartie ca sa mai absoarba din surplusul de ulei. Cand se mai racoresc le putem servi, iar daca mai raman sunt bune si reci. 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.

2 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).