01.02.2018

Rulada din piept de pui invelita in bacon

Un aperitiv gustos si aratos care se prepara relativ usor, demn pentru o masa de sarbatoare si nu numai. Recomand cu drag sa incercati si voi reteta! 💜

Daca probati reteta mea de Rulada din piept de pui invelita in bacon, va astept drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.😘


     Ingrediente:
  • 2 bucati piept de pui(aproximativ 1kg)
  • 300 g bacon feliat
  • 200 g cascaval
  • 3 linguri smantana grasa(fermentata)
  • 6 catei de usturoi
  • sare
  • piper
  • o legatura de patrunjel







Mod de preparare:
Spalam bucatile de piept de pui, le tamponam cu hartie absorbanta, apoi le taiem/desfacem cu cutitul ca si cand am deschide o carte.
Punem fiecare bucata in folie alimentara si o batem usor cu ciocanul de snitele doar cat sa obtinem o suprafata mai neteda cam de aceeasi grosime (aproximativ 1cm). Condimentam bucatile de carne cu putina sare si piper, le impaturim in folia alimentara si le dam la frigider pentru cel putin o jumatate de ora. Punem in vasul blenderului sau in alt vas frunzele de patrunjel, usturoiul, sare si piper. Nu punem prea multa sare deoarece am condimentat deja pieptul de pui, iar  cascavalul si baconul pe care urmeaza sa le folosim in reteta sunt si ele sarate. Eu am pus din fiecare cam cat am luat in trei degete. Adaugam smantana si mixam pana obtinem o pasta. Pe o folie alimentara asezam bucatile de carne una langa cealalta(vom suprapune putin cele doua capete care se intalnesc). Le ungem cu pasta de usturoi si patrunjel, apoi radem deasupra cascavalul. Rulam cat de strans putem.
Intindem bucatile de bacon cat tine ruloul de pui (vezi foto). Cu ajutorul foliei alimentare "rostogolim" ruloul peste fasiile de bacon astfel incat sa-l "imbracam" cu acestea. Asezam cu grija rulada intr-o tava in care am asternut hartie de copt. Punem si deasupra ruladei hartie de copt si dam tava la cuptorul preincalzit (foc mediu 180°C) pentru aproximativ o ora. Cu 15 minute inainte ca rulada sa fie coapta indepartam hartia de deasupra sa se rumeneasca frumos. Cand este gata, lasam rulada sa se raceasca, apoi o putem felia. Daca doriti, o puteti  servi si calda, doar ca nu o sa se taie atat de frumos. Este delicioasa si aspectuasa.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!

Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul
"Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu APERITIVE/GARNITURI.


















Aici gasiti reteta TOBEI DE PUI.


9 comentarii:

  1. Deja, mi-a lăsat gura apa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am probat reteta si este extraordinara! Va multumesc mult!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, ma bucur ca v-a placut. O zi minunata si iti multumesc si eu pentru vizita.

      Ștergere
  3. Anonim25/12/22

    Am și eu o întrebare ,cum se face rulada dacă nu are ceva apă în tavă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata. Baconul isi lasa din grasime si rulada se gateste in ea.

      Ștergere
  4. Anonim11/4/23

    Super sa mai lasi si alte retete

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! In fiecare zi postez retete, trebuie doar sa ma urmaresi. Te pup!

      Ștergere
  5. Anonim7/12/23

    Arata super...multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri. Sarbatori cu bine!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!