31.01.2018

Tocanita cu carne de porc

O tocanita simpla si buna pe care o putem servi cu mamaliguta sau piure de cartofi si cu muraturi. Simplu de facut si delicioasa...ca  ACASA 💚

Daca probati reteta mea de Tocanita cu carne de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.

      Ingrediente:
  • 800 g carne de porc 
  • 2 cepe mari 
  • 5-6 catei de usturoi 
  • 200 g pasta de ardei si rosii(puteti inlocui cu bulion sau suc de rosii) 
  • boia iute 
  • sare 
  • piper 
  • 2-3 linguri ulei 
  • cateva fire de patrunjel verde
 



Aici gasiti reteta PAPRICASULUI CU CARNE DE PORC.

Aici gasiti reteta MANCARII DE CASTRAVETI SI CARNE DE PORC.


Mod de preparare:
Spalam carnea, o tamponam cu hartie absorbanta si o taiem in cubulete.
Incingem uleiul intr-o cratita si punem bucatile de carne. Le rumenim pe toate partile, apoi adaugam ceapa tocata marunt. Amestecam, lasam sa se inmoaie ceapa si adaugam apa cat sa le acopere. Cand incepe sa clocoteasca acoperim oala partial cu un capac si lasam sa fiarba la foc mic. Cand carnita incepe sa se inmoaie adaugam pasta de rosii si ardei, apoi condimentam cu boia, sare si piper. Mai lasam pe foc pana carnea este bine patrunsa si sosul mai scade si se ingroasa putin. Adaugam usturoiul zdrobit, lasam sa mai dea cateva clocote, oprim focul de sub cratita si presaram patrunjelul tocat. Servim tocanita cu piure de cartofi sau cu mamaliguta. Bunatate!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

2 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!