06.11.2017

Tocanita de ceapa si pui de curte

Usor de preparat si extrem de delicioasa...ca la MAMA acasa! Cu muraturi si o mamaliguta calda..iti lingi degetele!💚  

Daca probati reteta mea de Tocanita de ceapa si pui, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
     
     Ingrediente:
  • un puisor de curte
  • 1 ½ kg ceapa
  • 250-300 ml supa (apa)
  • 2 linguri pasta de ardei (se pot inlocui cu pasta de tomate)
  • 3-4 linguri ulei
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de marar








Mod de preparare:
Parlim, portionam si spalam bine puiul, apoi il lasam la scurs. Daca nu aveti pui de curte putei folosi pui din comert, pulpe, aripi, etc.
Incingem uleiul intr-o cratita si punem la prajit bucatile de pui.
Cand sunt rumene pe ambele parti le scoatem si in uleiul ramas adaugam cepa taiata solzisori mai mari. 
O calim pana se inmoaie si devine sticloasa, apoi punem din nou bucatile de pui in cratita. Adaugam aproximativ 250 ml de supa (apa), acoperim partial cratita cu capac  si lasam sa fiarba la foc mic pana ceapa si puiul sunt bine patrunse. Din cand in cand amestecam si verificam sa fie destul lichid, iar daca este nevoie mai completam cu putina apa fierbinte. Spre sfarsit adaugam pasta de ardei si condimentam cu boia, sare si piper, toate dupa gust. Cand tocanita este gata adaugam marar tocat. Facem si-o mamaliguta moale si servim tocanita cu mare pofta.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete MANCARURI CARNE/PESTE.












Aici gasiti reteta pentru TOCANITEA CU LEGUME SI PUI.


Aici gasiti reteta pentru TOCANITA DE CARTOFI, MORCOVI SI PUI.

7 comentarii:

  1. Anonim21/6/22

    Bun și gustos fel de mincare

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim21/6/22

    Super bună și gustoasă acest preparat de mîncare! Cu ani în urmă pregăteam tocăniță de pui cu ceapă multă și cu mămăliguță!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim25/6/22

    F bună aceasta mâncare, printre preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim8/6/23

    Foarte buna tocănița,preferata mea din copilărie pe care o făcea bunica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel este si preferata mea...tot din copilarie. O zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Anonim2/4/24

    Foarte foarte buna , felicitari!

    RăspundețiȘtergere