03.10.2017

Tocanita de pui

Sa va mai spun cat a fost de buna? ...pai nu se vede? Te lingi pe degete!! Este o tocanita delicioasa, simpla si rapida.💜


Daca probati reteta mea de Tocanita de pui, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • un pui potrivit de mare (am avut de curte) 
  • 2 cepe mari 
  • ½ capatana de usturoi 
  • 1 lingura bulion 
  • 1 lingura pasta de ardei si rosii
  • sare 
  • piper macinat
  • 2-3 linguri ulei 


Mod de preparare:

Am parlit puiul, l-am spalat si portionat. Daca nu aveti pui de curte este bun si cel din comert.  Puteti folosi doar pulpe, piept  sau aripi de pui.
Am incins uleiul intr-o cratita si am pus la prajit bucatile de pui bine scurse.
Cand s-au rumenit pe ambele parti, le-am scos si in acelasi ulei am adaugat ceapa tocata marunt. Am lasat-o cat sa se inmoiae, apoi am pus din nou carnita in cratita. Am turnat o ceasca cu apa si am lasat sa fiarba acoperit partial cu capac.
Cand bucatile de carne au fost bine patrunse am adaugat bulionul, pasta de ardei si rosii si usturoiul decojit si dat pe razatoarea mica. Daca nu aveti pasta de ardei o inlocuiti cu bulion de rosii...puneti in total 2 linguri.  Am potrivit gustul de sare si piper si in 7-8 minute tocanita a fost gata.
Am servit-o cu mamaliguta...bunatate!😋😊. Simplu si gustos, nu-i asa?
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.








6 comentarii:

  1. super, ca la bunica si ce buna este.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim28/8/22

    Ff buna tocanita ,am facut astazi .o reteta ff usoara si gustoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim13/9/22

    Ce inseamna bulion ? e pasta de rosii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, bulionul este pasta de rosiii....asa se mai zice in zona mea (Buzau) si nu numai. O zi frumoasa!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!