10.10.2017

Ardei umpluti cu orez si ciuperci

Am renuntat la carne si am facut un amestec cu orez si ciuperci. Ah!, ce buni au iesit acesti ardei😋😊. Sper sa incercati si voi reteta si sa va placa  la fel cum ne-a placut noua.

Daca probati reteta mea de Ardei umpluti cu orez si ciuperci, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiil eprimite de la voi sunt binevenite.
     
 
     Pentru aceasta reteta am folosit:
  • 7 ardei grasi, potriviti ca marime
  • 200 g orez
  • 250 g ciuperci
  • 2 cepe
  • un morcov mai mare
  • o bucatica telina (60-70 g)
  • o lingura pasta de ardei si rosii
  • 3-4 linguri ulei
  • o frunza de dafin
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel
  • o rosie pentru “capacele’ ardeilor

Mod de preparare:
Curatam ardeii de cotoare si seminte, ii spalam si ii lasam la scurs. Eu am folosit o ustensila de scos cotoarele merelor.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam ceapa tocata marunt. O lasam la calit pana devine sticloasa, apoi adaugam telina si morcovul curatate de coaja si date pe razatoarea mica. Adaugam ciupercile curatate si tocate marunt si le inabusim pana scade tot lichidul lasat de ciuperci. Cand lichidul se evapora punem orezul spalat si il calim 1-2 minute impreuna cu celelalte legume. Turnam 100 ml apa si mai lasam pe foc pana orezul se umfla putin si absoarbe tot lichidul. Condimentam cu sare si piper, apoi adaugam patrunjel tocat.
Cu ajutorul unei lingurite umplem ardeii cu amestecul rezultat. Taiem o rosie felii si punem capace ardeilor. Ii asezam intr-un vas, adaugam frunza de dafin, o lingura de ulei si turnam apa cat sa ii acopere. Dam vasul la cuptor (foc potrivit) pentru aproximativ trei sferturi de ora. Cu 10 minute inainte ca ardeii sa fie gata adaugam pasta de ardei si rosii si potrivim gustul de sare si piper. Puteti inlocui pasta de ardei cu pasta de tomate. La sfarsit presaram patrunjel verde tocat. Cand sunt gata, scoatem cratita cu ardeii din cuptor si dupa ce se racoresc putin ii putem servi. Bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💚. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe RETETE DE POST.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu