21.08.2017

Rulada Krem a la Krem

Un desert rapid si gustos si super usor de facut...mai simplu de atat nici ca se poate. Recomand portie dubla😉!
Daca probati reteta mea de Rulada Krem a la Krem, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.



    Blat:
  • 6 oua 
  • 6 linguri zahar 
  • 1 plic Creme Ole de ciocolata 
  • un varf cutit de sare 
    Crema:
  • 400 ml lapte 
  • 1 plic Creme Ole de vanilie 




Aici gasiti reteta RULADEI CU CREMA DE CACAO.
Aici gasiti reteta RULADEI CU MOUUSE DE CAPSUNI.


Mod de preparare:
Blat:

Spargem ouale separand albusurile de gabenusuri. Punem sarea peste albusuri si le mixam pana devin spuma. Adaugam zaharul lingura cu lingura si mixam bine dupa fiecare pana zaharul se dizolva complet si obtinem o bezea. Incorporam gabenusurile pe rand si mixam la viteza mai mica. Punem treptat praful de budinca si amestecam usor cu o spatula.Turnam compozitia intr-o tava(25x35 cm)in care am asternut hartie de copt. Coacem blatul aproximativ 20 de minute in cuptorul preincalzit la foc mediu. Cand este copt il scoatem din tava, il rulam pe lungime cu hartia pe care l-am copt si dupa 2-3 minute il derulam si il lasam sa se raceasca.
Crema:
Punem laptele rece intr-un bol, adaugam praful Creme Ole de vanilie si mixam pana se intareste.
Asamblare:
Intindem crema peste blatul racit si nivelam. Rulam cat de strans putem, apoi infasuram rulada in hartia de copt si o dam la frigider pentru cel putin doua ore. Rulada se poate orna cu ciocolata topita sau frisca. Eu am lasat-o simpla si a fost destul de buna. Sa va fie de folos!💙
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete de DULCIURI.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!