17.07.2017

Rosii cubulete in suc propriu

Se fac usor, rapid si iarna sunt minunate.




loading...

        Ingrediente:
  • rosii carnoase si bine coapte
  • sare de muraturi


Mod de preparare:
Mai intai ne ocupam de borcane:le spalam foarte bine cu apa calda si detergent de vase, apoi le punem intr-o tava fara sa se atinga intre ele si fara sa le inchidem cu capace.Punem tava cu borcanele in cuptor la foc potrivit pentru 15-20 de minute.Inchidem cuptorul si le lasam acolo pana pregatim rosiile.Spalam si capacele, le lasam sa se scurga si le stergem bine cu un prosop.


Punem un vas cu apa pe foc si cand fierbe cufundam rosiile spalate . Le lasam sa clocoteasca 1-2 minute apoi le scoatem cu o spumiera si le lasam sa se racoreasca. Le indepartam pielita , le scoatem cotorul si le tocam cubulete. Le punem in borcanele sterilizate .Eu am folosit borcane de 750 ml.La fiecare borcan adaugam cate o lingurita de sare.Inchidem borcanele cu capace si le punem la fiert in vase pe fundul carora punem mai multe straturi de hartie.




Le fierbem aproximativ 50 minute(dupa primul clocot).
Acoperim cu o patura si le lasam sa se raceasca in apa in care au fiert.
A doua depozitam borcanele cu rosii in beci sau camara.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti reteta de suc de rosii.














loading...
loading...

2 comentarii:

  1. Am dubii ca fara o fierbere initiala, rosiile vor rezista peste iarna. Apoi, se fierb fara zeama/suc?!
    Nu cred ca e buna hartia, eu folosesc material textil (prosop).
    Capacele se pot pune in cuptor dupa inchiderea focului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Constantin, rosiile fierb in suc propriu si garantat tin peste iarna.Eu am asternut mai multe straturi de hartie pe fundul vaselor si borcanele au ramas intacte dupa 50 minute de fierbere. Iti multumesc pentru sugestii si pentru vizita! O seara frumoasa!

      Ștergere

});

p.

Articole recente