01.07.2017

Orez cu dovlecei

O reteta simpla si rapida potrivita pentru zilele caniculare cand nu putem sta prea mult in bucatarie sau pentru zilele in care tinem post.💜 


Daca probati reteta mea de Orez cu dovlecei, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • o cana cu orez(cana de 250ml)
  • 1/2 kg dovlecei
  • un ardei gras
  • o ceapa
  • un morcov
  • aproximativ 4 cani supa de legume sau apa 
  • 3 linguri ulei
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel







Mod de preparare:
Curatam dovleceii de coaja, indepartam semintele si ii taiem in bucati potrivit de mari.
Restul legumeleor le curatam si le tocam cubulete mici.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam ceapa. O lasam cat sa se inmoaie, apoi adaugam pe rand: morcovul, ardeiul gras si dovlecelul. Le calim cateva minute pana se inmoaie putin.
Adaugam orezul spalat, apoi turnam 3 cani de supa/apa si lasam sa fiarba la foc mic.
La jumatatea prepararii condimentam cu boia, sare si piper. Daca mai este nevoie mai adaugam cate putina supa/apa fierbinte. La sfarsit presaram patrunjel verde tocat. Cand este gata, acoperim cratita cu un capac si lasam 10 minute, apoi putem servi orezul cu dovlecei. Se poate servi ca atare sau ca si garnitura la friptura. 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte RETETE DE POST.















Aici gasiti reteta ARDEILOR UMPLUTI CU OREZ SI CIUPERCI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu