15.07.2017

Clatite din dovlecei

Moi, fine si cu un gust aparte...deliciu de vara😋. Se pot servi ca atare sau cu diverse umpluturi. Recomand cu drag si aceasta reteta!💜 


Daca probati reteta mea de Clatite din dovlecei,  va astept sa reveniti si sa-mi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • 800 g dovlecei 
  • 4 oua medii
  • 300 g iaurt gras
  • 10 linguri rase cu faina(aproximativ 150 g)
  • cateva fire de marar si patrunjel
  • 2 linguri ulei
  • sare
  • piper



Mod de preparare:
Decojim dovleceii  si ii dam pe razatoarea cu orificii mici. Nu este nevoie sa ii stoarcem de zeama. Adaugam peste ei ouale batute cu furculita, iaurtul, uleiul, faina si verdeata tocata marunt. Amestecam bine cu lingura sa se omogenizeze. Ne va iesi un aluat mai subtire. Condimentam dupa gust cu sare si piper macinat.  Punem pe foc o tigaie de teflon (a mea are 28 cm diametrul), o ungem cu ulei si cand se incinge  luam cu polonicul din compozitia de clatite si turnam in centrul ei. O rotim ca aluatul sa cuprinda toata suprafata. Daca este nevoie mai intindem aluatul  cu lingura. Coacem clatitele aproximativ cate doua minute pe ambele parti. Ungem tigaia cu ulei la fiecare clatita. Eu le-am umplut  cu un amestec de telemea si branza de vaci in care am adaugat marar, dar le puteti umple cu cascaval(cat sunt calde), cu urda ,branza de burduf, sau le puteti servi ca atare sau cu diverse sosuri. Sunt bune si calde si reci.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💛. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu APERITIVE/GARNITURI.









14 comentarii:

  1. Cu siguranta am sa le incerc.aratá super bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Sunt foarte bune! :)

      Ștergere
    2. Mulțumesc frumos pentru rețetă stimată doamnă!

      Ștergere
    3. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru vizita....te mai astept cu drag.

      Ștergere
  2. super tentanta reteta!cu siguranta o sa o fac si eu.Ne impartasiti retete foarte faine.Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, Maria! Iti multumesc si eu pentru apreciere si vizita. O seara frumoasa sa aveti!

      Ștergere
    2. Anonim21/6/22

      Foarte buna reteta si mai ales clatitele umplute cu branza sau cascaval

      Ștergere
  3. Anonim21/6/22

    Foarte frumoase si bune retetele! Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim21/6/22

    Multumim din suflet ptr retete,și mă numesc Daniela Costan din Roman,avem de invatat de la d-voastra, și orice e bine venit .Cum spun turcii ,,sănătate mâinilor voastre".

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim21/6/22

    Foarte bune e de apreciut

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim23/6/22

    Mulțumesc frumos pentru rețetă !

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim23/7/23

    Mulțumesc pentru rețetă.Am să încerc săptămâna viitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, astept sa imi spui cat de mult v-au placut.

      Ștergere