16.07.2017

Budinca de spaghete si branza

Deserturile copilariei au farmecul si gustul lor....le-am indragit si atunci, le indragesc si acum💜. Budinca de spaghete si branza este un desert rapid si simplu de facut....sper sa incercati cat mai curand reteta si sa va placa asa cum ne-a placut noua.

Daca probati reteta mea de Budinca de spaghete si branza, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt bineveneite....omul cat traieste invata💜.


    Ingrediente:
  • 250 g spaghete sau orice fel de paste
  • 7 oua
  • 600 g branza de vaci bine scursa
  • 200 g telemea
  • 3/4 cana zahar
  • 4 linguri gris
  • 4 linguri ulei
  • coaja de la o lamaie
  • o lingura extract/esenta de vanilie
  • un varf cutit de sare


Mod de preparare:
Aprindem cuptorul la foc mediu(180°C).
Fierbem spaghetele in apa sarata conform indicatiilor de pe ambalaj. Cand sunt gata, le punem intr-o strecuratoare si le trecem sub jet de apa rece. Le lasam sa se scurga bine.
Spargem ouale intr-un bol, punem sarea peste ele si le batem cu telul. Adaugam zaharul in 2-3 reprize....zaharul il vom masura cu o cana cu volumul de 250 ml. Peste amestecul de oua incorporam pe rand: branza de vaci, telemeaua data pe razatoare, grisul, uleiul, coaja rasa de lamaie si vanilia. Amestecam spaghetele in compozitia de oua si branza. Punem totul intr-o tava(25 x 35 cm) tapetata cu hartie de copt. Dam tava la cuptor pentru aproximativ 40-45 de minute sau pana budinca se rumeneste frumos. Cand este gata, lasam budinca sa se racoreasca, apoi o putem servi.... ca in copilarie💛💛!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.





Aici gasiti reteta PLACINTEI CU IAURT.
Aici gasiti reteta PRAJITURII CU BRANZA DULCE SI STAFIDE.

9 comentarii:

  1. Anonim17/3/23

    Superb arată merita incercata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim8/4/23

    Buna ziua! Astazi am facut budinca de spaghete si branza la cuptor. Astept sa se raceasca si sper sa-mi fi reusit. Multumesc pt reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Cum a iesit budinca, a fost si pe gustul vostru? :)

      Ștergere
  3. Anonim25/7/23

    Foarte buna dar eu pun mai putin zahar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, fiecare o poate adapta la gustul lui. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Anonim25/7/23

    Foarte buna budinca mulțumim pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri!

      Ștergere
  5. Anonim7/1/24

    Multe oua si zahar eu pun la jumate si le mincam calde

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).