19.06.2017

Salata de vinete cu ceapa aburita

Sa incercati si voi sa faceti salata cu ceapa aburita, sa vedeti ce buna este. Garantat o sa va placa💜!


Daca probati reteta mea de Salata de vinete cu ceapa aburita, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     Ingrediente:
  • 700 g vinete coapte si curatate (le-am avut congelate)
  • o ceapa mare
  • 150 ml ulei
  • sare
     Decor:
  • un trandafiras realizat dintr-o rosie mica
  • cateva fire de marar

Mod de preparare:
Am lasat vinetele la dezghetat si scurs intr-o strecuratoare.
Cand s-au scurs, le-am pus intr-un castron si cu mixerul vertical le-am mixat adaugand treptat 100 ml ulei.
Restul de ulei l-am pus intr-o craticioara si cand s-a incins am adaugat ceapa tocata marunt. Am lasat-o 1-2 minute cat sa se inmoaie foarte putin, fara a se praji, apoi, asa fierbinte am adaugat-o peste vinete. Am mai mixat cateva secunde pana s-a incorporat restul de ulei si ceapa. Prin calire, ceapa nu mai are miros asa puternic si devine mai dulce.
La sfarsit am adaugat sare dupa gust. Am pus salata intr-un bol si am ornat-o simplu si frumos. Este tare buna!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu APERITIVE/GARNITURI .





Aici gasiti reteta SALATEI DE VINETE SI ARDEI COPTI.




Aici gasiti reteta SALATEI DE VINETE SI DOVLECEL.

Aici gasiti reteta SALATEI DE VINETE SI ARDEI COPTI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu