14.05.2017

Prajitura turnata cu branza dulce si stafide

Prajitura turnata cu branza dulce si stafide este delicioasa si simplu de facut. In aproximativ 10 minute este gata de pus in cuptor....iar cuptorul isi face treaba. Reusita garantata!💛


Daca probati reteta mea de Prajitura turnata cu branza dulce si stafide sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.
     
    Ingrediente:
  • 1 kg branza de vaci bine scursa 
  • 200 g smantana fermentata 20%grasime
  • 125 g unt(82%grasime) topit si racit
  • 5 oua 
  • 5 linguri faina
  • 5 linguri gris
  • o cana zahar (cana de 250 ml)
  • 100 g stafide inmuiate intr-o lingura cu esenta de rom
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • 2 lingurite coaja de lamaie
  • ¼ lingurita sare



Mod de preparare:
Aprindem cuptorul la foc potrivit (180 °C). Asternem hartie de copt intr-o tava (24x24 cm)...eu am udat tava inainte ca sa se aseze hartia mai bine in ea.  Pregatim(masuram/cantarim) toate ingredientele ca sa le avem la indemana.
Punem branza intr-un bol si adaugam pe rand: zaharul si zaharul vanilat, smantana, cate un ou, faina cernuta, grisul, untul topit, stafidele hidratate din timp si coaja de lamaie. Amestecam bine cu telul in forma de para dupa fiecare ingredient adaugat. Vom obtine o compozitie omogena pe care o turnam in tava pregatita dinainte. Dam tava la cuptor pentru aproximativ 45 de minute sau pana prajitura se rumeneste frumos deasupra.
Cand este coapta, scoatem tava cu prajitura din cuptor. Vom observa ca se lasa putin, dar nu afecteaza cu nimic gustul minunat😊. Cand se raceste o portionam si o servim alaturi de cei dragi. Optional, se poate pudra cu zahar. Simplu de facut si absolut delicioasa💜.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.

10 comentarii:

  1. Mi-a placut foarte mult retetele dumneavoastra va multumesc cu respect;

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mult drag! Iti multumesc si eu pentru vizita si te mai astept la mine in bucatarie. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamnă dragă! Am făcut de Crăciun, prăjitură turnată cu brânză și stafide. Un deliciu! 😋 😋 😋 Am crezut că nu mă mai opresc! 😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. ma bucur ca v-a placut. La multi ani si un An Nou mai bun!

      Ștergere
    2. Aceasta prajitura se poate servi ca Pasca pt.Paste. Foarte bine arata! Vamultumesc!

      Ștergere
  4. Multumesc de reteta și va urmăresc în continuare.ò

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este , se poate face si in forma rotunda. :) O zi minunata sa ai!

      Ștergere
    2. Iti multumesc si eu! <3

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!