17.05.2017

Ciorba din oase de porc

Dupa cum am mai spus, ne plac ciorbele si supele tare mult. Pe o vreme ca asta friguroasa(si nu numai), o ciorba fierbinte si satioasa este perfecta pentru masa de pranz. Va invit cu drag sa incercati si voi reteta.💜   


Daca probati reteta mea de Ciorba din oase de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 1kg oase de porc cu carnita
  • o ceapa
  • 3 cartofi
  • un morcov
  • cate o jumatate ardei gras rosu si verde
  • o radacina telina (de marimea unui ou)
  • 300 g rosii cubulete in suc propriu
  • 2 oua
  • 500 ml bors(zeama de varza) sau dupa gust
  • sare
  • cateva fire de leustean



Mod de preparare:
Portionam oasele de porc si le punem la fiert intr-o oala cu aproximativ 3 litri de apa.
Indepartam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie.
Intre timp curatam si spalam legumele, apoi le taiem cubulete. Le adaugam in oala cand carnita de pe oase este gatita pe jumatate (cam dupa 30-35 minute). Daca apa scade prea mult  mai completam cu apa fierbinte. Lasam sa fiarba in continuare la foc mic pana cand legumele si carnea sunt bine patrunse, apoi adaugam rosiile. Dam borsul in doua- trei clocote si il adaugam si pe el. Daca doriti si aveti, puteti acri ciorba cu zeama de varza. Potrivim gustul de sare si lasam ciorba sa mai clocoteasca putin. Oprim focul de sub oala, batem ouale usor cu furculita si le punem in ciorba amestecand continuu ca sa se formeze zdrente. Punem si leusteanul taiat marunt.
Servim Ciorba din oase de porc, fierbinte cu ardei iute. Un deliciu!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete de SUPE/CIORBE. 






7 comentarii:

  1. Ma bucur ca am gasit aceasta reteta! Ciorba este foarte gustoasa ❤❤!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur pentru tine :) Pup, o zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Are ceva dacă renunț la borș

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are nimic. O poti consuma ca atare sau poti adauga la servire zeama de lamaie sau otet.

      Ștergere
  3. Daaa o ciorba extrardinar de buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Un An Nou cu sanatate , fericire si tot ce iti doresti!

      Ștergere
    2. Anonim11/7/22

      Buna,buna vorba romaneasca bucatareasa batrana face ciorba BUNA.

      Ștergere