30.04.2017

Ciocanele de pui cu ciuperci la cuptor

Un preparat perfect pentru un pranz rapid si delicios.



loading...


       Ingrediente:
  • 10 ciocanele de pui (1,200 kg)
  • 600 g ciuperci proaspete
  • 250 ml vin roze
  • 2-3 linguri ulei
  • 5-6 catei de usturoi

  • verdeturi de Provence
  • boia dulce
  • sare
  • piper
  • o lingura de ketchup



Mod de preparare:
Am parlit, curatat si spalat ciocanelele de pui apoi le-am lasat la scurs.
Cand s-au scurs le-am condimentat cu verdeturi, boia , sare si piper.
Le-am lasat deoparte si m-am ocupat de ciuperci: le-am scos piciorusele, apoi le-am curatat si le-am trecut sub jet de apa.Cand s-au scurs le-am presarat cu sare.
Intr-o tava rotunda am asezat ciocanelele , ciupercile si piciorusele acestora.




Am pus printre ele usturoiul curatat si taiat in jumatati.
Am turnat vinul ,apoi am stropit ciocanelele de pui cu ulei.
Am dat tava la cuptorul incins la foc mediu pentru aproximativ o ora, pana carnita de pui a fost bine patrunsa. Cu 10 minute inainte sa fie gata, am scos tava din cuptor si am uns ciocanelele cu putin ketchup, pentru a avea o culoare si mai  frumoasa.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.











loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente