30.04.2017

Ciocanele de pui cu ciuperci la cuptor

Un preparat perfect si rapid pentru un pranz sau o cina delicioasa. Salvati reteta si s-o faceti cat mai curand😊.


Daca probati reteta mea de Ciocanele de pui cu ciuperci la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut.


      Ingrediente:
  • 10 ciocanele de pui (1,200 kg) 
  • 600 g ciuperci proaspete 
  • 250 ml vin roze sau alb
  • 2-3 linguri ulei 
  • 5-6 catei de usturoi 
  • ierburi aromatice( de Provence )
  • boia dulce 
  • sare 
  • piper 
  • o lingura de ketchup 






Mod de preparare:
Am parlit, curatat si spalat ciocanelele de pui si le-am lasat la scurs.
Cand s-au scurs, le-am condimentat cu verdeturile aromatice, boia, sare si piper macinat.
Le-am lasat deoparte si m-am ocupat de ciuperci: le-am scos piciorusele, apoi le-am curatat si le-am trecut sub jet de apa rece. Cand s-au scurs le-am presarat cu sare.
Intr-o tava rotunda am asezat ciocanelele, ciupercile si piciorusele acestora. Am pus printre ele usturoiul decojit si taiat in jumatati.
Am turnat vinul si am stropit ciocanelele de pui cu ulei.
Am dat tava la cuptorul incins la foc moderat pentru aproximativ o ora pana carnita de pui a fost bine patrunsa. Cu 10 minute inainte sa fie gata am scos tava din cuptor si am uns ciocanelele cu putin ketchup pentru a le da o culoare si mai frumoasa. Simplu, rapid si pe placul tuturor! 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.



























4 comentarii:

  1. Foarte bune am incercat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-au placut! La multi ani si un An Nou mai bun!

      Ștergere
  2. Anonim29/5/23

    Suna bine reteta, azi o sa o încerc, arata apetisant! Succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!