16.04.2017

Bors de miel

O ciorba delicioasa care nu trebuie sa lipseasca de pe masa noastra in ziua de Paste. Recomand cu drag sa o faceti si voi!💜


Daca probati reteta mea de Bors de miel, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata.


   Ingrediente:
  • 1 kg oase, coaste de miel cu carnita
  • 2-3 fire de ceapa vede sau o ceapa uscata
  • 2 morcovi
  • o mana de ardei gras(am folosit congelat)
  • telina, albitura(optional)
  • 3-4 linguri rosii cubulete  
  • bors dupa gust
  • sare
  • 2 oua
  • cateva fire de leustean




Mod de preparare:
Spalam bucatile de carne si le punem la fiert intr-o oala cu aproximativ 2 litri si jumatate de apa si ¼ lingurita sare. Indepartam spuma ori de cate ori se formeaza.
Curatam si spalam legumele, apoi le taiem cubulete. Dupa gustul fiecaruia se pot adauga si o bucatica mica de telina, pastarnac si/sau radacina de patrunjel. De asemenea, puteti adauga si 1-2 linguri de orez cand legumele si carnita sunt aproape fierte.
Adaugam legumele in oala dupa ce a fiert carnea pe jumatate(dupa 15-20 minute). Daca apa scade prea mult, mai adaugam alta fiebinte. Lasam sa fiarba in continuare la foc potrivit.
Separat, punem borsul la fiert si il lasam sa dea doua-trei clocote.
Cand legumele si carnea sunt bine patrunse potrivim gustul de sare, adaugam rosiile cubulete si borsul. Eu am folosit rosii cubulete puse de mine la borcan. Mai lasam sa fiarba aproximativ 5 minute, apoi luam oala de pe foc. Turnam usor ouale pe care le batem putin cu furculita, amestecam si adaugam leusteanul tocat. Lasam ciorba sa se racoreasca putin, apoi o putem servi. Bunatate😋!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💚. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti reteta DROBULUI DE MIEL.





6 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!