20.01.2017

Aripioare de pui cu cartofi si morcovi la cuptor

Simplu, rapid si delicios... un preparat care te cucereste pe loc. Recomand cu drag sa-l faceti si voi💜!

     


Daca probati reteta mea de Aripioare de pui cu cartofi si morcovi la cuptor , va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
     

    Ingrediente:
  • 1 kg aripioare de pui
  • 700 g cartofi
  • 2 morcovi
  • 2 cepe rosii sau albe
  • condimente pui
  • boia
  • sare
  • piper




Mod de preparare:
Parlim aripioarele, le curatam si le spalam. Le tamponam cu prosoape de hartie, apoi le condimentam si le lasam deoparte.
Curatam si spalam legumele. Taiem cartofii in cubulete si ii punem intr-un castron. Peste ei adaugam morcovii taiati rondele si ceapa taiata solzisori. Presaram peste legume: sare, boia si piper macinat, amestecam bine, apoi  le punem intr-o tava de cuptor. Deasupra asezam aripioarele si turnam apa cat sa acopere legumele.
Dam tava la cuptor (foc mediu)pentru aproximativ 50 de minute sau pana legumele si aripioarele capata o culoare aurie si sunt bine patrunse. Daca apa scade prea mult, iar carinta si legumele nu sunt bine patrunse, mai adaugam in tava putina apa fierbinte. Cand sunt gata, le lasam putin sa se racoreasca, apoi le putem servi. Sunt delicioase si super usor de preparat.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.







Aici gasiti reteta PULPELOR DE PUI CU SOS DE MUSTAR.
Aici gasiti reteta pentru SUPA DE PASARE CU GALUSTE DIN GRIS.

10 comentarii:

  1. Delicios!Multumesc.😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte delicioasă! Mulțumesc pentru rețetă!❤😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Iti multumesc si eu pentu vizita, te mai astept cu drag!

      Ștergere
  3. Rețete foarte bune Mulțumesc mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita. Te mai asptep si cu alte retete, o zi buna!

      Ștergere
  4. Anonim27/5/22

    Sunteți o bucătăreasă excelentă! Mă inspir deseori din rețetele dvstră pentru că le găsesc foarte apropiate de gustul și stilul meu de gătit.
    Mulțumim frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, ma bucur sa aud asta. Iti multumesc si eu pentru aprecieri, vizita si comentariu. O noapte linistita!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!