07.12.2016

Pulpe de pui cu ciuperci si suc de rosii la cuptor

Imi plac mancarurile simple si gustoase. Pui totul in tava, iar cuptorul isi face treaba...nu trebuie sa stai sa amesteci in cratita ca sa nu se lipeasca, iar mancarea la cuptor este mult mai gustoasa. Va invit cu drag sa incercati si aceasta reteta.😍😍

Daca probati reteta mea de Pulpe de pui cu ciuperci si suc de rosii la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💜.
     
 
     Ingrediente:
  • 3 pulpe de pui
  • 500 g ciuperci proaspete
  • o capatana usturoi
  • 350 ml suc de rosii 
  • praf de rozmarin(optional)
  • condimente pentru carne de pui
  • sare
  • piper




Mod de preparare:
Parlim, curatam si spalam  pulpele de pui.
Le taiem in doua si le punem intr-o tava. Presaram condimentele si sarea peste ele si le "masam" usor ca acestea sa se distribuie peste tot.
Mai punem in tava usturoiul curatat si taiat, apoi ciupercile curatate si taiate in felii potrivite.
Turnam cam 300 ml apa si dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu(180-190°C). Nu este nevoie sa adaugam ulei sau alte grasimi...carnea isi va lasa suficienta grasime. Dupa  o jumatate de ora  adaugam sucul de rosii. Mai  lasam la cuptor inca 15-20 de minute sau pana pulpele sunt bine patrunse si sosul se ingrosa putin. Le servim alaturi de salata preferata sau muraturi. Se pot face si o garnitura de orez sau un piure de cartofi. Simplu, bun si fara batai de cap ;) Pofta buna!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca👀. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
In fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE. 





7 comentarii:

  1. Cu siguranță voi încerca și eu, prea bine arată. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Astept sa imi spui cat de mult v-au placut.

      Ștergere
  2. Ieri am făcut după această rețetă, mi-a plăcut foarte mult. Multumesc pentru rețetă!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!