07.12.2016

Ciorba cu gaturi de curcan

O ciorbita sanatoasa si delicioasa, cu un gust aparte. Sa o preparati si voi ca este tare buna.



loading...



     Ingrediente:
  • 2 gaturi de curcan(1 kg)
  • 2 cartofi
  • un morcov
  • o ceapa
  • ardei gras rosu si verde
  • o radacina mica de telina
  • 300 g rosii pentru ciorba (pregatite in casa)
  • un ou
  • 1 litru bors
  • un varf de lingurita cu rozmarin uscat(optional)
  • sare
  • cateva fire de leustean




Mod de preparare:
Curatam de pielite gaturile de curcan,le portionam si le spalam bine.
Le punem intr-o oala la fiert in 4 litri de apa rece.Eu am avut si putina grasime de pasare de curte pe care am adaugat-o in oala.
Inlaturam spuma care se formeaza de cate ori este nevoie.
Cand este carnea fiarta pe jumatate adaugam legumele (mai putin rosiile) curatate ,spalate si taiate cubulete .
Lasam sa fiarba in continuare la foc mic.




Cand legumele si carnea sunt bine patruse adaugam rosiile si borsul fiert in prealabil.
Potrivim gustul de sare, condimentam cu rozmarin si mai lasam sa dea cateva clocote .
Batem oul usor cu furculita si il adaugam in oala apoi inchidem focul si adaugam leustean tocat.Servim ciorba fierbinte , cu ardei iute.
Sa va fie de folos!😘

Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.












loading...
loading...

2 comentarii:

  1. De morcov si cartofi nu s-a mentionat la ingrediente...in poza apar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de atentionare, am modificat. O zi frumoasa in continuare!

      Ștergere

..

Articole recente