26.11.2016

Tocanita de ceapa si pui

O tocanita dulce, aromata si usor de facut...o tocanita ca la MAMA acasa. Se prepara rapid si se manaca si mai rapid 😊...gustul copilariei ❤! 

Daca probati reteta mea de Tocanita de ceapa si pui sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💜. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de Facebook- Facebook.


    Ingrediente:
  • 6 pulpe superioare de pui
  • 1,5 kg ceapa
  • un ardei capia
  • 2 linguri pasta de rosii
  • 3-4 linguri cu ulei
  • boia
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel





Mod de preparare:
Parlim, curatam si spalam pulpele de pui, apoi le tamponam cu prosoape de hartie.
Incingem uleiul intr-o cratita (eu m-am grabit si nu l-am incins bine, iar bucatile de pui s-au cam lipit😊 )si adaugam carnea de pui. O rumenim putin pe ambele parti, apoi o scoatem pe o farfurie si in aceeasi cratita cu ulei adaugam ceapa curatata, spalata si taiata solzisori mai mari. Presaram un varf cutit de sare peste ea si amestecam. Daca este nevoie mai punem 1-2 linguri cu ulei. O lasam la calit pana se inmoaie putin, apoi adaugam ardeiul taiat fasiute. Dupa un 1-2 minute punem pulpele si turnam cam o cana si jumatate cu apa. Lasam sa fiarba la foc mic in cratita acoperita partial cu un capac. Amestecam din cand in cand in cratita si lasam sa fiarba in continuare pana carnea si legumele sunt bine patrunse.
Spre sfarsit adaugam pasta de rosii/bulion si condimentam cu boia, sare si piper macinat.
Cand tocanita este gata presaram patrunjel tocat. Cam asta-i tot...simplu si tare bun! Servim tocanita cu mamaliguta si muraturi .
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z






Aici gasiti reteta pentru SUPA DE PASARE CU GALUSTE DIN GRIS.

60 de comentarii:

  1. Arata gustos,mi-a lăsat gura apa!Neapărat o sa o incerc😙

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place,este o tocanita simpla si delicioasa! Iti multumesc de vizita si te mai astept pe la mine cu drag! :) Noapte buna!

      Ștergere
  2. O reteta foarte buna si gustoasa.Incercati-o, merita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup, Madalina si iti multumesc pentru vizita! Te mai astept cu drag si altadata!

      Ștergere
    2. astazi am sa fac si eu multumesc ptr idei si sfaturi

      Ștergere
    3. Buna dimineata! Ai facut tocanita, cum a iesit? :)

      Ștergere
  3. Arata foarte bine in weekend o sa o fac si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Astept cu drag sa-mi spui cum ti-a iesit! :)

      Ștergere
  4. Multumim pt reteta!foarte bine arata!Abia astept sa fac si eu maine...mi a lasat gura apa😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, draga mea. Si eu abia astept sa-mi spui cum ti-a iesit! :)

      Ștergere
  5. Astazi am facut tocănița super delicioasă va multumim pentru rețetele minunate succes pe mai departe

    RăspundețiȘtergere
  6. Este f buna,ne place f mult

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine, azi voi face și eu💖💖💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, iti multumesc pentru vizita si mesaj :) Cum ti-a iesit tocanita? :)

      Ștergere
  8. Foarte buna si simplu de facut...ca la mama acasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai se putea altfel? Fara cratita de aluminiu? ;)) Oricum, e o mancare DE-LI-CIOA-SA!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos arata tocanita ,chiar acum fac si eu la fel si sper sa imi iasa buca,caci de mirosit miroase foarte bine :) Va multumim ca ne impartasiti din retetele Dv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag! Iti multumesc si eu pentru apreciere si vizita! Sper ca ti-a iesit buna tocanita :)

      Ștergere
  11. Am făcut tocanita cu ceapă.A iesit foarte buna.Multumim pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, ma bucur ca v-a placut. Pup, o seara frumoasa!

      Ștergere
  12. Cred ca e delicioasa, sigur voi incerca reteta. Oare merge si cu alt fel de carne :porc, vitel,curcan ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Desigur, poti folosi orice fel de carne. O zi buna!

      Ștergere
  13. Superbă am făcut astăzi nemaipomenita

    RăspundețiȘtergere
  14. O minune de mâncărică, abia astept să o fac mâine. Chiar eram în pană de idei, acum am rezolvat-o. Mulțumesc!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este...o bunatate. Iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu!

      Ștergere
  15. Abia astept sa savurez o portie! Cu mamaliga ,bineinteles,ca- n Moldova!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, mamaliguta nu trebuie sa lipseasca de la acest preparat. O seara frumoasa si te mai astept cu drag in bucataria meaa :)

      Ștergere
  16. Îmi lasă gura apă. Eram în pană de idei de ceva făcut cu carne de pui și să fie scurs, de trimis pe autobuz..în fine! O fac! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Ma bucur ca te-ai inspirat...o zi minunata!

      Ștergere
  17. Foarte bună și gustoasă!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, si noua ne place tare mult. O searaa frumoasa sa aveti!

      Ștergere
  18. Foarte bună rețeta...este singura care le place soțului și fiului meu..chiar acum o gătesc...superrr 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca le place...o zi minunata sa aveti!

      Ștergere
  19. Olga Papp7/12/21

    Felicitări ! Mulțumire ! Sănătate @

    RăspundețiȘtergere
  20. Arata delicios și ese și foarte gustoasa,am încercat reteta o recomand .Mulțumim pentru rețea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, ma bucur ca v-a placut. Iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri! <3

      Ștergere
  21. Delicioasa aceasta tocanita. Chiar acum o gatesc si eu. 😊😊😊

    RăspundețiȘtergere
  22. Arată foarte bine
    Mâine trebuie să o fac și eu neapărat
    Mulțumim pentru munca depusă😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si eu pentru aprecieri. Sarbatori binecuvantate sa aveti!

      Ștergere
  23. Anonim6/5/22

    Reteta este minunata dar va sfatuiesc sa schimbati cratita aceea din aluminiu pentru ca este toxic . Exista acum o gama intreaga de vase pentru gatit cu strat de marmura in care nu se lipeste absolut nimic , nici macar mamaliga , sunt extrem de usor de curatat si mancarea gatita in ele este mult mai sanatoasa . Va recomand cu drag Berlinger Haus , va multumesc pentru retete si va doresc numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu alea de aluminiu și de fontă ne am făcut mari și nu a murit nimeni,acum sunt mult mai multe probleme de la noile "accesorii"apărute și impuse de UE!

      Ștergere
    2. Anonim25/1/23

      Bine punctat asa ne am facut mari asa am crescut eu am tuci de 37 de ani de cand eram la mama l am luat amintire si acum gatesc in el.

      Ștergere
  24. Laura1/6/22

    Arată Pofticios! Chiar acum fac🤗😋 Multumesc pentru retete!🤗

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim25/1/23

    Nemaipomenita aveam multa ceapa si nu stiam ce sa fac cu ea o idee nemaipomenita. In trecut am facut unde lucram praz cu ceapa si masline si limba. O bunatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare buna si limba cu masline. Ma bucur ca reteta mea te_a inspirat, o zi frumoasa!

      Ștergere
  26. Anonim22/4/23

    No ase ceva , numai la buna ILEANA si la mosu

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim22/4/23

    No ase ceva numa la buna Ileana si la mosu Andrei am mai mancat prin anii 1960...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, este o reteta simpla, veche si buna. Asa am vazut-o la mama, asa o prepar si eu. O zi frumoasa!

      Ștergere
  28. Gheorghe Ionescu6/11/23

    O fac foarte des dar eu mai adaug o cutie de roșii cubulețe și vreo 2 căței de usturoi!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!