03.11.2016

Pui cu cartofi si rosii la cuptor

Ador acest fel de mancare! Este un preparat clasic, ieftin si delicios. Sper sa incercati si voi reteta si sa fiti multumiti de rezultat.❤



Daca probati reteta mea de Pui cu cartofi si rosii la cuptor sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturule/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💜. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe Facebook.


   Ingrediente:
  • 3 pulpe de pui
  • 5 cartofi (600-700 g)
  • 2 cepe
  • un ardei gras rosu
  • 4 rosii decojite (se pot folosi si rosii din conserva)
  • 4-5 linguri ulei
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel



Mod de preparare:
Parlim, curatam si spalam carnea de pui, apoi o stergem/tamponam cu prosoape de hartie.
Incingem uleiul intr-o cratita si punem pulpele de pui. Le rumenim frumos la foc mediu pe ambele parti.
Intre timp curatam si spalam legumele.
Cand pulpele sunt rumenite le scoatem pe o farfurie si in acelasi ulei adaugam ceapa tocata marunt.
Dupa 1-2 minute punem ardeiul taiat in fasii, apoi cartofii taiati in cubulete.
Asezam pulpele deasupra cartofilor, turnam o cana cu apa ( doar cat sa acopere cartofii) si dam cratita la cuptor la foc potivit.
Cand legumele si carnea sunt gatite pe jumatate adaugam rosiile date pe razatoare (le puteti taia cubulete)si asezonam cu sare si piper macinat.
Lasam in continuare la cuptor pana carnea si cartofii sunt bine patrunse. Daca lichidul scade prea mult si legumele/carnea nu sunt bine facute mai putem completa cu putina apa fierbinte.
La sfarsit presaram patrunjel tocat. Servim mancarea fierbinte, alaturi de o salata sau muraturi. Bunatate😋!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z






14 comentarii:

  1. I-am trimis aceasta reteta fiicei mele. LONDRA. Acum este in lucru. Multumesc, pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup si eu, Sanda! Cam tarziu, dar te pup cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ptr.reteta mi-a fost de mare ajutor

    RăspundețiȘtergere
  4. acum o pregatesc......sunt curioasa....e deja la cuptor.....


    RăspundețiȘtergere
  5. Am gatito de multe ori, f.f. buna.Multumim pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa o pregatesc si eu ! Arata bine si cred ca o sa fie delicioasă!🥰🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar este un deliciu. Astept sa imi spui cum ti-a iesit.

      Ștergere
  7. Anonim4/8/22

    Ceva simplu si bun, cum presupun ca este si sufletul dvs. Bucataria, s-a umplut de toate aromele si asta e tot ce conteaza. Multumesc. Leonard

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce cuvinte frumoase ai spu Leonard. Iti multumesc si eu pentru aprecieri, o seara frumoasa!

      Ștergere
  8. Anonim21/9/22

    Sunt convins că este foarte delicios,arată foarte bine,îm place să gătesc,un lucru nu înțeleg,cum se pot da roșiile coapte pe răzătoare,sunt numai curios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru aprecieri. Rosiile se dau foarte usor pe razatoare ca mai toate legumele. Incearca si astept sa imi spui cum a mers. :)

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!