03.10.2016

Mancare de fasole boabe cu carnati

O mancare de fasole este binevenita oricand….de acord? Noaua ne place tare mult...simpla, cu afumatura sau carnati este absolut delicioasa ;)




Daca probati reteta mea de Mancare de fasole boabe cu carnati, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.


loading...


        Ingrediente:
  • 500 g fasole boabe
  • 3 cepe
  • cate ½ ardei gras rosu si verde
  • o radacina de telina mica
  • 400 g carnati
  • 250 ml suc de rosii
  • 4-5 linguri ulei
  • o frunza de dafin
  • cimbru
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel verde





Mod de preparare:
Am ales fasolea de impuritati, am spalat-o si am lasat-o peste noapte in apa la inmuiat.
A doua zi am pus-o la fiert intr-o oala cu apa rece. Cand a inceput sa fiarba am scurs apa, am inlocuit-o cu alta apa fierbinte si am pus-o din nou la fiert. Am repetat operatiunea inca de doua ori. Cand am schimbat a treia apa am adaugat morcovul si ardeiul tocate cubulete, telina data pe razatoare, o ceapa tocata marunt ,frunza de dafin si putina sare. Am pus-o la fiert in oala sub presiune pentru 20 de minute.
Cat timp fasolea a fiert, am incins uleiul intr-o cratita si am prajit carnatii taiati in bucati potrivite. Cand au fost gata, i-am scos si in acelasi ulei am calit cele doua cepe taiate marunt.
Am adaugat sucul de rosii, o cescuta cu apa fierbinte si cand a dat in clocot am pus din nou carnatii.
Am mai lasat sa fiarba impreuna aproximativ 10 minute.
Cand fasolea a fost fiarta am adaugat-o peste sosul de ceapa si carnati. Am condimentat cu sare, cimbru, piper si am fiert totul in clocote mici aproximativ 5 minute. Dupa acest timp, am oprit focul de sub cratita si am presarat deasupra patrunjel tocat. Bunatate! :)
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.



   







loading...

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine,multumesc pentru reteta, am sa o incerc astazi😉

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Iti recomand sa o faci cat mai curand :)

      Ștergere