02.10.2016

Budinca de paste si branza de vaci

Un preparat bun, aromat, satios si usor de pregatit. Ca in copilarie...ca acasa! Stiu ca v-am facut pofta si o s-o preparati si voi 😉. 

Daca probati reteta mea de Budinca de paste cu branza de vaci sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💜. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de Facebook- Facebook.


    Ingrediente:
  • 500 g paste(melcisori, spirale, spaghete )
  • 800 g branza de vaci
  • 6 oua
  • 250 ml lapte
  • 5-6 linguri cu zahar(sau dupa gust)
  • 100 g stafide(optional)
  • coaja de lamaie
  • 50 g unt
  • o fiola esenta de vanilie
  • un varf cutit de sare

Mod de preparare:
Fierbem pastele urmand instructiunile de pe ambalaj, apoi le punem intr-o strecuratoare si le trecem sub un jet de apa rece. Le lasam la scurs.
Batem ouale cu zaharul si sarea, adaugam branza de vaci, laptele, stafidele(daca folositi) coaja rasa de lamaie si esenta.
Amestecam pastele in aceasta compozitie, omogenizam si turnam totul intr-o tava patrata (24x24cm)sau rotunda(24cm diametrul) tapetata cu hartie de copt. Deasupra punem untul taiat cubulete si dam tava la cuptorul preincalzit(foc mediu 180°C) pentru aproximativ 35-40 de minute sau pana budinca se rumeneste usor deasupra. Cand este gata, o lasam putin sa se racoreasca, apoi o putem servi. Este buna si calda si rece😉.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z
Aici gasiti reteta pentru PLACINTA DE BRANZA DULCE SI IAURT.

16 comentarii:

  1. super bune fac si eu le mai adaug in compozitie si o budinca de vanilie ca sa le lee mia bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee minunata...am sa incerc si eu varianta ta. O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Asa fac si eu pastele cu brinza si sunt foarte bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, si noua ne plac. O zi minunata iti doresc, buna dimineata!

      Ștergere
  3. Anonim1/10/22

    Super reteta!Deliciossss!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim4/1/23

      Buna ziua. Ce branza putem folosi S-au nu are importanță? Mulțumesc!

      Ștergere
    2. Buna. Merge orice fel de branza de vaci.

      Ștergere
  4. Anonim4/1/23

    Multumesc pentru reteta, nu am mai facut de ceva timp si uitasem de acest deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim4/1/23

    Da si eu fac des sant foarte bune asa pastele cu brânză de vaci!🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim5/1/23

    O sa încerc. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag. Astept sa imi spui cat de mult v-a placut.

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).