18.08.2016

Papricas cu carne de porc

O mancare grozav de buna si usor de pregatit. O servim alaturi de muraturi sau salata preferata. Recomand cu drag reteta!👐


Daca probati reteta mea de Papricas cu carne de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
       
    Ingrediente:
  • 800 g pulpa de porc
  • 2 cepe mari
  • 3 catei de usturoi
  • 2 linguri cu pasta de ardei si rosii,
  • o frunza de dafin
  • sare
  • piper
  • boia iute
  • cateva fire de marar verde
   Galuste:
  • 2 oua
  • 2 linguri apa
  • 5 linguri faina
  • un varf cutit de sare




Mod de preparare:
Am spalat carnea si am taiat-o in fasii. O puteti pune la calit in cateva linguri de ulei si cand se rumeneste usor adaugati ceapa si usturoiul tocate marunt. Le caliti cateva minute impreuna, apoi acoperiti cu apa si lasati sa fiarba. Eu am ales o varianta mai dietetica, dar la fel de gustoasa: Am fiert carnea si ceapa tocata marunt timp de 20 de minute in oala sub presiune. Cat timp carnea a fiert am pregatim galustele.
Am pus ouale intr-un castron impreuna cu apa si un praf de sare. Le-am batut cu telul si am adaugat treptat faina. Am pus o oala cu aproximativ 2 litri de apa si un varf cutit de sare la fiert. Am luat cu lingura din aluatul de galuste si am pus in apa clocotita. Lingura am trecut-o de fiecare data prin apa fierbinte. Am lasat galustele sa fiarba pana s-au ridicat deasupra.
Am transferat carnea si zeama in care aceasta a fiert intr-o cratita. Am pus cratita pe foc si am adaugat pasta de ardei si rosii....acesata se poate inlocui cu pasta de rosii/bulion. Cand a dat in clocot am pus galustile si am lasat sa fiarba impreuna aproximativ 10 minute. Am adaugat usturoiul tocat marunt si am asezonat cu sare, piper macinat si boia. Dupa 2-3 minute am dat deoparte cratita de pe foc si am presarat mararul tocat. Este o mancare tare buna pe care v-o recomand cu drag.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💛. Puteti sa distribuit pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

4 comentarii:

  1. Cu ceafa de porc ar merge? Asta am in frigider.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, georgeta! Merge si ceafa cum sa nu :) Sa ai spor si o zi frumoasa!

      Ștergere
    2. Multumesc! Mi-a fost de mare folos reteta si a iesit foarte gustoasa!

      Ștergere
    3. Cu drag! Pup, o zi minunata sa ai!

      Ștergere