11.07.2016

Pizza cu mezeluri

Niciodata nu as refuza o felie de pizza... si voi la fel, nu-i asa? Recomand cu drag sa incercati reteta. Toping-ul poate varia...dupa gust si preferinta.😉

 Daca probati reteta mea de Pizza cu mezeluri  sau orice alta reteta de pe blogva astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste inavata💜. Ma puteti urmari pe pagina mea de facebook  unde va astept cu multe retete delicioase ca sa aveti de unde va inspira😉.

    Ingrediente
    Blat:

  • 300 g faina
  • 200 ml(aproximativ) apa calduta
  • 5 g drojdie uscata
  • 2-3 linguri ulei
  • 1/4 lingurita sare
  • 1/2 lingurita zahar Topping:
  • sos de rosii sau ketchup (dupa gust)
  • mezeluri (salam, sunca, carnati)
  • cateva felii de ardei copt (puteti folosi proaspat)
  • masline
  • cascaval
  • oregano (optional)
  • unt pentru uns tava





Mod de preparare
Blat:

Punem drojdia la inmuiat in 4-5 linguri de apa sau o amestecam cu faina...vedeti indicatiile de pe ambalaj. Cernem faina intr-un castron, facem o adancitura in mijlocul ei si punem sarea, zaharul, uleiul si drojdia inmuiata. Framantam adaugand treptat apa pana obtinem un aluat elastic care nu se mai lipeste de maini. Acoperim castronul cu un prosop sau folie alimentara si lasam aluatul la crescut pana isi dubleaza volumul.
* O alta varianta este sa framantam aluatul de seara si sa il tinem in frigider la dospit peste noapte.... il scoatem cu cel putin o ora inainte de a pregati pizza.
*
Ungem o forma (am folosit o forma rotunda cu diametrul de 32 cm) cu unt.
Framantam putin aluatul deja crescut, il intindem cu sucitorul si il asternem in forma unsa.
Il intepam din loc in loc cu furculita si il ungem in strat subtire cu ketchup.
Asezam mezelurile taiate, ardeiul rupt in fasii, apoi maslinele.
Presarma putin oregano si radem cascaval din abundenta.
Dam tava la cuptorul preincalzit la foc  mare(230°C) pentru aproximativ 15-20 de minute sau pana se rumeneste putin pe margini. Cand este gata, scoatem pizza din tava, o asezam pe un platou si cand se racoreste putin o portionam si o putem servi. Delicioasa!!😋
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z

Aici gasiti reteta pentru PIZZA CU TON.



2 comentarii: