26.06.2016

Tocanita cu ardei copti, ceapa si carne de porc

O bunatate de tocanita! Carnita frageda, sos delicios si aromat. Recomand reteta cu mult drag. Se poate face si cu carne de pasare😉.





Daca probati reteta mea de Tocanita cu ardei copt, ceapa si carne de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.




    Ingrediente:
  • 700 g carne de porc
  • 5 cepe potrivite ca marime
  • 5 ardei copti(se pot folosi si congelati)
  • 1 lingura pasta de rosii/bulion
  • 400 ml supa sau apa
  • 3-4 linguri ulei
  • o frunza de dafin
  • sare
  • piper macinat
  • boia de ardei
  • cateva fire de marar



Mod de preparare:
Spalam, scurgem carnea de apa si o taiem in cubulete. Curatam ceapa, o spalam si o taiem in solzisori.
Incingem uleiul intr-o cratita si prajim carnea cca 10 minute la foc iute sau pana incepe sa se rumeneasca.
Adaugam peste carne, ceapa si o calim la foc mediu pana se inmoaie. Avem grija sa nu o ardem.
Turnam supa(apa) si cand incepe sa fiarba reducem focul si acoperim cratita partial cu un capac. Lasam sa fiarba pana lichidul scade la jumatate.
Adaugam ardeiul copt tocat bucati mai mari, pasta de rosii si frunza de dafin. Condimentam cu boia, sare si piper macinat, apoi lasam sa mai fiarba pana carnea este bine patrunsa si tocanita mai scade si se ingroasa putin. daca este nevoie mai adaugam cate putina supa/apa. La sfarsit presaram verdeata tocata marunt. Tocanita-i gata! Immm, deliciu!!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.






7 comentarii:

  1. Un preparat minunat pe gustul meu si usor de preparat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim28/7/20

    Eeeei....dar mamaliguta intregeste mancarea dvs......

    RăspundețiȘtergere
  3. arata demential !!!! va multumim pentru retete,sunt minunate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag! Iti multumesc si eu pentru vizit, te mai astept! :)

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!