... ... ){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-78037107-6'); Tiramisu - Bunătăți din bucătăria Gicuței

24.05.2016

Tiramisu

Tiramisu este un desert racoritor, delicios si usor de preparat. Bun pentru orice ocazie. Recomand cu drag si aceasta reteta!

   
Daca incercati reteta mea de Tiramisu, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Tate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traueste invata💜

     
    Ingrediente:
  • 2 cutii mascarpone( 500 g) 
  • 30 buc. piscoturi 
  • 400 ml frisca lichida 
  • 3 galbenusuri 
  • 150 g zahar pudra
  • 2 plicuri zahar vanilat 
  • 2 lingurite esenta de rom 
  • 2-3 linguri cacao 
  • 300 ml cafea gata preparata
  • 2-3 linguri lapte


Mod de preparare:
Frisca inainte de mixare trebuie sa fie foarte rece, sa stea peste noapte in frigider.
O punem intr-un bol si o mixam cu zaharul vanilat pana aceasta capata consistenta. Dam bolul la frigider pana pregatim compozitia de galbenusuri.
Galbenusurile le vom mixa cu zaharul pudra pana se deschid la culoare si devin ca o crema.
Incepem sa adaugam cate o lingura din branza mascarpone si continuam sa mixam la viteza mica pana o incorporam pe toata. La final adaugam treptat frisca batuta.
*Daca nu va plac galbenusurile crude, dupa ce le mixati cu zaharul le puneti pe baie de aburi si amestecati tot timpul pana compozitia devine cremoasa ca o maioneza. Dupa racirea completa le amestecati cu branza mascarpone si frisca batuta.
In cafeaua gata pregatita punem esenta de rom si laptele.
Intr-un vas yena sau alt vas asezam un rand de piscoturi trecute rapid prin cafea.
Intindem jumatate din crema peste piscoturi, apoi peste ea punem alt rand de piscoturi si le acoperim cu restul de crema. Deasupra cernem cacao
Eu am oprit 3 linguri din crema, am pus-o intrun pos cu varful subtire si am facut "un model" peste cacao. Eu zic c-a iesit frumos, nu-i asa? Inainte de servire, Tiramisu trebuie sa stea peste noapte in frigider sau cel putin 4-5 ore. Un deliciu!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.










Aici gasiti reteta PRAJITURII CU MERE, BISCUITI SI CREMA DE VANILIE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!