20.05.2016

Ciorba cu coasta afumata

Este atat de buunaaa...preferata mea :) ! Se potriveste perfect cu vremea de afara. Sa faceti si voi ca-i absolut delicioasa 😉.


Daca probati reteta mea de Ciorba cu coasta afumata, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 1 kg coasta afumata
  • 3 cartofi 
  • o ceapa 
  • un morcov 
  • ardei gras rosu si verde (am folosit congelat) 
  • telina(am folosit congelata) 
  • 300 g rosii cubulete
  • 100 g taitei 
  • 1/2 l bors sau dupa gust 
  • sare 
  • cateva fire de leustean si patrunjel 

Mod de preparare:
Portionam coasta, o spalam si o punem la fiert in apa rece. Eu am avut coasta de porc afumata de noi.
Indepartam spuma care se fomeaza si lasam sa fiarba in continuare la foc mic.
Cand este fiarta pe jumatate adaugam telina, ardeiul, ceapa tocata marunt, morcovul cubulete si cartofii taiati in bucati potrivite.
Lasam sa fiarba pana se patrund bine legumele si carnea, apoi adaugam rosiile cubulete.
Dupa inca 5-10 minute de fierbere turnam borsul pe care il dam separat intr-un clocot, doua.
Potrivim gustul de sare si mai lasam 5 minute sa clocoteasca.
La final adaugam verdeata tocata. Servim ciorba fierbinte, cu paine proaspata si  ardei iute. Un deliciu!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu SUPE/CIORBE.






4 comentarii:

  1. Delicioasă 😋
    Am pregătit-o de nenumărate ori după rețeta dumneavoastră 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca v-a placut. O zi binecuvantata sa aveti!

      Ștergere
  2. Super delicioasa,mereu ma inspir din rețetele dumneavoastră, doar ca nu scriu de fiecare data, tot ce am făcut a ieșit minunat!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata! Ma bucur mult sa aud asta....o zi frumoasa sa ai!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!