07.04.2016

Pilaf cu carne de pasare

Un preparat clasic si delicios ce ne aminteste de gustul de ACASA...cu pofta il mancam in copilarie, dar si acum!💜



Daca probati reteta mea de Pilaf cu carne de pasare, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite!💙
      
    Ingrediente:
  • pieptul si o pulpa de cocos (de curte) 
  • o cana de orez 
  • un morcov 
  • o ceapa 
  • ardei gras(am folosit congelat) 
  • 3-4 linguri cu ulei 
  • sare 
  • piper macinat 
  • cateva fire de patrunjel 


Mod de preparare:
Pentru ca am avut carne de pasare de curte am vrut sa micsorez timpul de gatire si am fiert-o in oala sub presiune.
Am portionat carnea si am spalat-o.
Morcovul si ceapa le-am curatat si spalat. Am pus carnea impreuna cu legumele (inclusiv ardeiul congelat) si un varf cutit de sare in oala. Am turnat apa cat sa depaseasca carnea si legumele cu 2 degete si le-am fiert aproximativ 25 de minute dupa primul suierat.
Dupa acest timp, am scos bucatile de carne, am inlaturat ceapa, iar morcovul l-am taiat in cubulete.
Am incins uleiul intr-o cratita si am pus orezul spalat dinainte. L-am calit 1-2 minute pana bobul a devenit translucid, apoi am adaugat 4 cani din supa in care a fiert carnea.
Am lasat pana a inceput sa clocoteasca, apoi am bagat cratita in cuptor la foc mediu. Din cand in cand am amestecat usor in pilaf.
Dupa aproximativ 15  minute am adaugat carnea fiarta si morcovul taiat cubulete si am condimentat cu sare si piper. Am mai lasat pana orezul s-a fiert si a absorbit toata supa din jurul lui. La sfarsit am presarat deasupra pilafului patrunjel verde tocat. Deliciu!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii. plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😉. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete DE MANCARURI CU CARNE/ PESTE. 



















9 comentarii:

  1. Delicios!Mai fac si eu, din cand in cand asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata! Iti multumesc pentru apreciere si mesaj. O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Anonim4/6/22

    Arata foarte bine pilaful o sa-l fac si eu dupa reteta ta o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Astept sa imi spui cum ti-a iesit.

      Ștergere
  3. Anonim4/6/22

    Un deliciu !

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim23/1/23

    Este un deliciu!😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim12/2/23

    minunat! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri!

      Ștergere