12.04.2016

Mancare de spanac cu carne

O mancarica satioasa si gustoasa. Primavara folosesc spanac proaspat, iar cand nu este sezon apelez la cel congelat. Recomand si aceasta reteta cu drag, este un deliciu! 👌



Daca probati reteta mea de Mancare de spanac cu carne, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💚.
    

   Ingrediente:
  • 600 g carne de porc 
  • 500 g spanac congelat 
  • 3 linguri orez 
  • o ceapa 
  • 3-4 linguri ulei 
  • 1-2 linguri zeama de lamaie 
  • sare 
  • piper macinat 

Mod de preparare:
Spalam carnea, o taiem cubulete si o tamponam cu prosoape de hartie.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam bucatile de carne.
Adaugam 1/2 cescuta cu apa si le lasam la inabusit pana lichidul scade si bucatile de carne se rumenesc pe toate partile. Aduagam ceapa tocata marunt, inabusim totul 1-2 minute, apoi punem orezul. Amestecam si punem spanacul congelat.
Turnam o cescuta cu apa, asezonam cu sare si piper macinat si lasam sa fiarba acoperit cu capac aproximativ 20 de minute. Din cand in cand amestecam in mancare si daca este nevoie mai completam cu cate putina apa. Spre sfarsit punem zeama de lamaie. Mancarea-i gata, un deliciu!  Lasam mancarea sa se racoreasca putin, apoi o putem servi...cu mamaliguta sau paine proaspata.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.












4 comentarii: