01.03.2016

Musaca

Un preparat gustos si satios care se prepara in mai multi pasi, dar rezultatul este unul pe masura. Noi am servit musacaua cu gogosari murati😊.

Daca probati reteta mea de Musaca, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Orice sugestie/sfat de la voi sunt binevenite.💜


     Ingrediente:
  • 500 g carne tocata de porc (se poate folosi amestec)
  • 700 g cartofi
  • 1 ceapa mare
  • 150 ml suc de rosii
  • 1 lingura smantana fermentata
  • 150 ml supa (apa)
  • 2 oua
  • sare
  • piper macinat
  • cimbru
  • 1 legatura patrunjel
  • ulei
  • 1 lingura pesmet


Mod de preparare:
Curatam cartofii, ii spalam si ii taiem in felii. Ii prajim in ulei cat sa se gateasca pe jumatate, apoi ii scoatem pe prosoape de hartie si ii lasam la scurs. Daca nu doriti sa-i prajiti, ii puteti fierbe intregi, apoi ii decojiti si ii taiati in felii.
Punem intr-o cratita 2 linguri de ulei si adaugam ceapa tocata marunt. Cand aceasta se inmoaie adaugam carnea si lasam la calit 5-10 minute. Punem sucul de rosii, apoi condimentam cu cimbru, sare si piper. Lasam pe foc pana scade tot lichidul format, apoi dam cratita deoparte si adaugam ½ legatura de patrunjel tocat. Cand se racoreste compozitia adaugam un ou si omogenizam. Ungem un vas cu ulei si-l tapetam cu pesmet. Asezam un strat de cartofi, apoi un strat de carne si iarasi unul de cartofi. Turnam supa (apa) si dam vasul la cuptorul preincalzit la foc mediu(180°C) pentru aproximativ 30-35 de minute. Daca este nevoie mai adaugam putina supa(apa) fierbinte. Batem un ou cu smantana, il turnam peste musaca si mai lasam la cuptor pana acesta se incheaga si musacaua face o crusta frumoasa. La sfarsit presaram patrunjelul ramas, tocat marunt.
Servim musacaua calda alaturi de o salata sau muraturi. Cam asta-i tot...simplu si bun.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE. 











Aici gasiti o reteta de musaca cu PIURE DE CARTOFI.
Aici gasiti reteta GOGOSARILOR IN OTET (LA RECE).


8 comentarii:

  1. Super buna. Multumesc pentru minunatele retete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si eu pentru aprecieri si vizita. O zi buna!

      Ștergere
  2. Anonim18/6/22

    Este totul la fel cum o gătesc si eu, de ani de zile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eiii, avem aceleasi gusturi. :) O zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Anonim13/10/22

    Delicios ,și aveti retete super faine

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim12/1/24

    Super bună și aspectoasa.

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).