10.03.2016

Cornulete fragede cu rahat

Delicioase si fragede de se topesc in gura.





loading...


      Ingrediente 
      Aluat:
  • 750 g faina(aproximativ) 
  • 150 g zahar pudra 
  • 250 g osanza topita si racita (puteti inlocui cu unt/untura) 
  • 2 galbenusuri 
  • 3 linguri smantana

  • 2 pliculete zahar vanilat 
  • o lingurita esenta de rom 
  • o lingurita esenta de vanilie 
  • un pliculet de amoniu (stins intr-o lingura de otet) 
  • un varf cutit de sare


     Umplutura:
  • rahat
     Pentru finisat:
  • zahar pudra 


Aici gasiti reteta CORNULETELOR VANILATE DE POST
Aici gasiti reteta de HAIOS
Aici gasiti reteta PRAJITURII CU GEM, NUCA SI ALUAT RAZUIT


Mod de preparare:
Mixam osanza cu zaharul 1-2 minute.
Adaugam restul ingredientelor(mai putin faina)si mixam pana obtinem o compozitie omogena.
Lasam mixerul deoparte si incepem sa framantam, adaugand faina treptat.Trebuie sa obtinem un aluat potrivit de tare. Punem aluatul in frigider acoperit cu o folie,pana a doua zi.
Luam cate 200 g (aproximativ) din aluat si intindem foaie rotunda(30cm diametrul).
Eu am avut un tocator rotund si am intins direct pe el.




Taiem foaia de aluat in 16 triunghiuri cat mai egale, punem la baza rahatul taiat si rulam.
Asezam cornuletele astfel formate in tava, cu distanta intre ele pentru ca vor creste la copt.
Dam tava la cuptorul preincalzit la foc potrivit pentru 20-25 de minute, pana incep sa se rumeneasca usor.
Asa fierbinti le tavalim prin zahar pudra.
Sa va fie de folos!
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu mai jos. Va pup si va mai astept in bucataria mea!

Aici gasiti si alte retete cu DULCIURI

















loading...
loading...

18 comentarii:

  1. Anonim10/3/16

    Pot înlocui osanza cu untura?

    RăspundețiȘtergere
  2. SUUUUPER !!! Multumim de reteta , Gicuta !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu am osanza sau untura, pot folosi unt sau margarina? Multumesc si felicitari pentru tot ceea ce faceti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Viorica, poti inlocui untura cu unt sau margarina. Multumesc si eu pt. vizita!

      Ștergere
    2. Sunte-ti o vrednicuta. Multumim din suflet pt retete.😘

      Ștergere
    3. Multumesc si eu,Mariana draga!

      Ștergere
  4. se poate inlocui osanza cu unt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, ies foarte bune si cu unt!

      Ștergere
  5. Din cate retete am incercat niciodata nu mi-au iesit asa cum imi plac sa se topeasca in gura ,ies mereu crocante si nu-mi plac ,dar am sa incerc si aceasta reteta ,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jojo, astea chiar se topesc in gura. Incearca retea si sa-mi spui daca ti-a placut. Te pup si-ti multumesc pentru vizita!

      Ștergere
    2. Anonim5/12/16

      Stie cineva cum se face si umplutura de nuci? Nu peea imi place rahatul :) ca umplutura in prajituri si asa...in general...

      Ștergere
    3. Un borcan gem ,200 g nuca macinata,esente, daca iti plac. Amesteci totul bine si obtii o umplutura delicioasa pentru cornulete.

      Ștergere
  6. Am făcut și eu dar se sfărâmă foarte tare , de ce ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stefan ,vreau sa te intreb daca le-ai facut cu osanza si daca ai tinut aluatul in frigider pana a doua zi.Cornuletele ies destul de fragede, dar nu sa se sfarme.

      Ștergere
  7. Anonim24/9/17

    La mine sa întărit aluatul ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este normal ca aluatul sa se intareasca dupa atatea ore de stat in frigider. rezultatul final care a fost?

      Ștergere

p.b.
});

Articole recente