25.02.2016

Mancare de inimi si pipote

Un preparat delicios care merge de minune cu mamaliguta si muraturi. Te lingi pe degete si mai ceri o juma' de portie!😊😋  

Daca probati reteta mea de Mancarica de inimi si pipote, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
      

    Ingrediente:
  • 1 kg inimi si pipote de pui
  • 4 cepe mari
  • 1 ardei gras
  • 250 ml suc de rosii
  • o frunza de dafin
  • boia dulce de ardei
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel
  • 3-4 linguri ulei


Mod de preparare:
Curatam  foarte bine si spalam in mai multe ape pipotele si inimile,  apoi le punem la fiert in apa rece cu un varf cutit de sare. Indepartam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie.
Curatam ceapa, o spalam si o taiem solzisori.
Spalam ardeiul si il curatam de cotor si seminte, apoi il taiem cubulete.
Cand pipotele si inimile sunt patrunse pe jumatate, le scoatem si le lasam la scurs. Apa/supa in care au fiert o vom folosi la tocanita.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam ceapa. Cand ceapa se inmoaie adugam pipotele si le calim cateva minute impreuna. Punem si ardeiul, amestecam, adaugam frunza de dafin, boia si piper.
Turnam supa si sucul de rosii cat sa acopere pipotele si dam cratita la cuptorul preincalzit la foc potrivit pentru aproximativ 20 minute sau pana carnea este bine patrunsa si se formeaza un sos. 
Spre final potrivim gustul de sare. Cand mancarea este gata adaugam patrunjel tocat. Servim mancarea de inimi si pipote cu paine proaspata sau mamaliguta, salata preferata ori muraturi. Este delicioasa! Daca nu va plac pipotele le puteti inlocui cu orice carnita de pui, curcan, porc sau vita.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.!

5 comentarii:

  1. Așa le fac de multă vreme! Foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim30/5/22

    Această rețetă o fac si eu și este foarte bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim25/7/22

    Super abia astept sa mai postat VĂ mulțumesc pentru toate rețetele de pina acum

    RăspundețiȘtergere