23.02.2016

Ciuperci umplute

Dupa cum ati putut observa, pe blog, am o multime de retete cu ciuperci. De la tocanite cu ciuperci, ciuperci pane, pana la ciorbe. Imi plac tare mult. Reteta de ciuperci umplute este una simplu de facut care contine ingrediente la indemana oricui. Rezultatul este unul delicios. 😋

Daca probati reteta mea de Ciuperci umplute, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 6 ciuperci (cca 500 g)
  • 150 g cascaval
  • 150 g sunca presata
  • 2 cepe potrivit de mari
  • 1/2 ardei rosu
  • un cubulet unt
  • sare
  • piper
  • cateva fire de marar verde


Mod de preparare:
Curatam si spalam ciupercile, apoi le scoatem cu grija piciorusele pe care le vom toca marunt.
Peste palariile de ciuperci presaram sare si le lasam deoparte.
Tocam cubulete ceapa, ardeiul si sunca. Cascavalul il dam pe razatoarea cu orificii mari.
Punem untul intr-o tigaie la incins, adaugam ceapa si o calim cateva minute pana se inmoaie.
Adaugam ardeiul, le calim impreuna 1-2 minute, apoi punem  piciorusele ciupercilor si sunca.
Calim in continuare legumele si sunca aproximativ 10 minute sau pana scade tot lichidul lasat.
Condimentam cu sare si piper iar la sfarsit adaugam marar tocat.
Intr-un vas (am folosit unul termorezistent )asezam ciupercile si le umplem cu amestecul de legume si mezel. Deasupra punem cascaval ras.
Dam vasul la cuptor pentru aproximativ 20-25 de minute la foc mediu.
Cand ciupercile sunt gata, presaram putin marar deasupra. Simplu si tare bun!
Mai jos am atasat cateva fotografii plus ale doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu APERITIVE/GARNITURI.











7 comentarii:

  1. Mamaaaaaaa ce poftă mi-ai facut

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru toate retetele sunt delicioase

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate rețetele sunt delicioase și foarte intereresante!!Mulțumim ca existați! !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet si eu! Te imbratisez cu drag, o seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Foarte, foarte bune. Multumim! 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu! :)

      Ștergere