23.02.2016

Ciorba din oase de porc dreasa cu ou si smantana

Ne plac ciorbele de tot felul. Indiferent de anotimp, ciorba nu ne lipseste din frigider. Astazi, am ales sa gatesc una delicioasa, din oase de porc, dreasa cu ou si smantana. Recomand s-o faceti si voi!

Daca probati reteta mea de Ciorba din oase de porc dreasa cu ou si smantana, va astept cu drag sa reveniti si sa-mi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

    
    Ingrediente:
  • 1 kg oase de porc (cu carnita pe ele) 
  • o ceapa 
  • ardei gras rosu si verde(cate 1/2 bucata) 
  • un morcov 
  • un cartof
  • 3 linguri pline cu smantana grasa
  • 2 oua 
  • zeama de lamaie 
  • sare 
  • piper 
  • cateva fire de patrunjel 

Mod de preparare:
Spalam oasele de porc si le punem la fiert intr-o oala cu aproximativ 3 litri de apa si un praf de sare.
Inlaturam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie.
Legumele le curatam, le spalam si le taiem in cubulete. Cartoful il taiem in cuburi mai mari.
In momentul in care carnita este fiarta pe jumatate adaugam legumele in oala. Daca apa scade prea mult mai putem adauga apa fiebinte, dar cel mai bine este sa punem suficienta apa de la inceput.
Lasam sa fiarba la foc potrivit pana carnea si legumele sunt bine patrunse.
Cand sunt fierte, dam oala deoparte, scoatem oasele cu o spumiera si cand se racoresc alegem carnea de pe ele. Punem carnita aleasa in oala cu ciorba si asezam din nou oala pe foc. Adaugam zeama de lamaie, sare si piper dupa gust. 
Batem ouale cu smantana (am folosit ouale intregi, puteti adauga doar galbenusurile), apoi punem trepat cate putin din ciorba, amestecand continuu. Cam un polonic de ciorba este suficient pentru a dilua amestecul de oua si smantana. Il turnam usor in oala( ciorba nu trebuie sa fiarba in clocot) amestecand continuu cu un tel. Gustam, iar daca este nevoie mai adaugam sare sau zeama de lamaie
Cand ciorba incepe sa fiarba oprim focul de sub oala si presaram patrunjel verde tocat. Gata, poftiti la masa!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
In fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu SUPE/CIORBE.

12 comentarii:

  1. De abia astept sa o prepat de Anul Nou!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o reteta foarte buna o s o incerc si eu Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita! O zi buna!

      Ștergere
  3. Ciorba a ieșit extraordinar de delicioasa, ffff buna
    Iti mulțumesc ptr rețetele extraordinare. Va puppp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, iti multumesc si eu pentru vizita...te mai mai astept! :)

      Ștergere
  4. Grozavă ciorba! Cand reusesc ceva atat de bun, noi mancam dimineata la pranz si seara! :)))

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!